Eerste lessen - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Jolene Reuver - WaarBenJij.nu Eerste lessen - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Jolene Reuver - WaarBenJij.nu

Eerste lessen

Door: JolenedeReuver

Blijf op de hoogte en volg Jolene

11 April 2012 | Japan, Matsumoto

Ok vandaag dag 2 gehad. We zijn gisteren ochtend begonnen met de eerste les, die nogal tegen valt tot nu toe. We krijgen nu stof die we allang gehad hebben -.-. Dus het is iedere ochtend moeite doen om je ogen open te houden en te concentreren in de les. Ze zeiden wel dat het na 1 maand wat moeilijker gaat worden, maar hoe moeilijk dat dan is weet ik niet. Want alles wat ik nu krijg is veel te makkelijk. De teksten die we krijgen om te lezen daar hoef ik de lezingen van de kanji niet op te zoeken omdat ik die al kan. En ook de woordenlijsten die erbij staan kan ik zo invullen.
En niet te vergeten het huiswerk dat we iedere dag krijgen. Ik heb geloof ik al de les stof van de komende week al af want dat heb ik in de les gedaan. En het huiswerk is zo frustrerend makkelijk dat ik het in 2 minuten af heb -.-.
De probeer lessen die we konden volgen daarentegen dat was weer een stuk interessanter aangezien ik daar 80% van kan verstaan en dat is eigenlijk op een lever dat een niveau hoger ligt. Maar als het goed is had een docent gezegd als het te makkelijk was dat we dan wel overgeplaatst zouden kunnen worden. Want anders word ik hier dadelijk zo lui, en dan kom ik thuis en dan heb ik zoiets van ik heb geen zin ik wil lang leve de lol net als in Japan XD. En dan lijkt me niet praktisch, alhoewel ik dan wel allerlei leuke dingen hier kan doen, maar goed dat zien dan wel weer.
Maar wellicht dat de bijvakken die we kunnen kiezen het kunnen compenseren.

  • 16 April 2012 - 07:59

    Marijke En Toon .:

    Nou ik denk zal eens kijken hoe Jolene het maakt. zie ik meteen staan valt nogal tegen,maar na meer verslagen te hebben gelezen lijkt dat je het wel naar je zin hebt . het is wel leuk voor ons om het zo een beetje te kunnen volgen.nog veel plezier en de groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolene

Ik ben een persoon met een breed scala aan interesses, waaronder cultuur, literatuur, geschiedenis taal. Met name daarin Japan, want ik heb Japans gestudeerd. Dus jah veel anders kan het ook niet. Heb destijds voor me studiestage een blog aangemaakt, en dacht laat ik dat voor een aankomende korte reis weer doen. Dus zo kan ik mijn avonturen weer eens documenteren (en hoeft mijn nichtje niet lang te wachten op foto's van wat ik mee maak ^^.)

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 27851

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 08 December 2015

JLPT in Londen

23 Maart 2012 - 03 September 2012

Mijn Studie stage in Japan

Landen bezocht: